Kontrast:




Biuro Współpracy Międzynarodowej

Uczelnia Student Uczelnie
partnerskie
Rekrutacja

XI INCON 2016 - Międzynarodowa Konferencja Badawcza w Pune, Indie

Punkt EuroIndia Polska, działający przy Biurze Współpracy Międzynarodowej PWSZ w Nysie oraz Indo-European Education Foundation mają zaszczyt zaprosić do wzięcia udziału w XI edycji INCON - Międzynarodowej Edukacyjnej Konferencji Badawczej, która odbędzie się w dniach 8-9.01.2016 w Pune, Indie.

Organizatorzy: Audyogik Shikshan Mandal (ASM) Group of Institutes, CETYS University Mexico, The Association of Management of MBA/MMS Institutes in Maharashtra, Savitribai Phule Pune University, City University of Seattle, The Indo-European Education Foundation (IEEF).

Więcej o organizatorach >>

Główny temat wydarzenia to "Aktualne badania w dziedzinie studiów z Zarządzania i IT". Temat ten obejmuje szerszy zakres informacji i zagadnień dotyczących zarządzania oraz technologii informacyjnej, takich jak:

  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zmianami
  • Finanse i ekonomia
  • Bankowość
  • Marketing
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Technologia Informacyjna
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Edukacja i badania naukowe
  • Zarządzanie talentami
  • Zarządzanie ogólne
  • Zarządzanie projektami

Konferencja przeznaczona jest dla studentów, pracowników naukowych i akademickich, badaczy naukowych, działaczy przemysłowych, pracowników korporacji, konsultantów.
Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu są zobowiązane do przesłania pracy/referatu/publikacji z zakresu podanej wyżej tematyki w terminie do 15.12.2015r.

ZASADY PRZESYŁANIA I PREZENTOWANIA REFERATÓW:

  • Referat należy przesłać na adres: incon@asmedu.org
  • W mailu należy podać i sprecyzować swoją dziedzinę badawczą.
  • Temat powinien obejmować takie zagadnienia, jak Finanse, Marketing itp.
  • Pojedyncza kolumna tekstu, czcionka 12 pkt, Times New Roman, odstęp 1.5. Akceptowany będzie jedynie format MS.
  • Pliki w formatach: RTF (Rich Text Format) i PDF nie będą brane pod uwagę.
  • Przypisy należy sporządzać w stylu harwardzkim.
  • Maksymalna długość referatu - 10 stron, w tym odwołania. Wszelkie grafiki, tabele i diagramy powinny być włączone w formacie BMP w dokument tekstowy.
  • Na pierwszej stronie powinny znaleźć się następujące informacje: tytuł pracy, imię i nazwisko autora, dane kontaktowe, nazwa instytucji/przedsiębiorstwa, nazwa kraju.
  • Abstrakt nie powinien liczyć więcej niż 200 słów i powinien zawierać od 3 do 4 słów kluczowych.
  • Należy dostarczyć listę odwołań (przypisy, bibliografia) wykorzystanych w pracy.
  • Jeden referat może mieć maksymalnie 3 autorów.
  • Składać można takie prace, jak: studium przypadku, artykuł naukowy, praca badawcza, analiza itp.
  • Badacze naukowi mogą przedstawić pracę związaną z ich dziedziną badań.
  • WAŻNE: Należy złożyć cały referat wraz z abstraktem. Same abstrakty nie będą brane pod uwagę.
  • Prace zostaną zaakceptowane po sprawdzeniu i zrecenzowaniu przez odpowiednich ekspertów. Informacja o przyjęciu zostanie przekazana autorowi na podstawie podanych danych kontaktowych po dokonaniu rejestracji.
  • Zaakceptowane prace zostaną opublikowane w e-Book'u z numerem ISSN oraz w formie książkowej z numerem ISBN po konferencji.

Informacja: Autorzy powinni przesyłać wyłącznie własne, oryginalne prace. Referat powinien skupiać się na nowych konceptach, ideach, modelach i kierunkach rozwiniętych w światowym zarządzaniu biznesowym. Prace muszą odnosić się do perspektywy globalnej.

Wideo-konferencja / prezentacja przez Skype również będzie możliwa.

OPŁATA REJESTRACYJNA:

  • Studenci - Rs 500 / 1 autor.
  • Pracownicy naukowi I akademiccy, badacze naukowi - Rs 2000 / 1 autor.
  • Pracownimy korporacji, przedsiębiorstw - Rs 3000.
  • Zagraniczne delegacje - US $ 100
  • Nieobecnośc /Skype- dodatkowe Rs. 500 od autora referatu.

Rejestracja: www.asmgroup.edu.in/incon/registration.html

WAŻNE DATY:
Konferencja: 8.01.2016 - 9.01.2016
Ostateczna data na przesłanie referatów: 15.12.2015
Rejestracja: od 1.12.2015. Możliwy przelew internetowy.
Ostatni dzień rejestracji: 24.12.2015

Szczegóły dotyczące opłaty zostaną przesłane po akceptacji referatu.

Szczegółowe informacje na temat konferencji i zasad uczestnictwa dostępne są na stronie >>

Broszura informacyjna [ .pdf ]

 

WSZYSCY, KTÓRZY CHCIELIBY UCZESTNICZYĆ W KONFERENCJI PROSZENI SĄ O ZGŁOSZENIE SIĘ DO BIURA WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ PWSZ W NYSIE. NA WYJAZD ZORGANIZOWANA ZOSTANIE OFICJALNA DELEGACJA Z UCZELNI.

Biuro Współpracy Międzynarodowej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie © 2018    
kontakt z webmasterem:  
Wydział Nauk o Bezpieczeństwie - kierunek bezpieczeństwo wewnętrzne, Wydział Nauk o Zdrowiu i Kulturze Fizycznej: kierunek dietetyka, kierunek kosmetologia, kierunek psychofizyczne kształtowanie człowieka, Wydział Nauk Technicznych: kierunek architektura, kierunek informatyka, kierunek zarządzanie i inżynieria produkcji, Wydział Neofilologii - filologia angielska, filologia germańska, język biznesu angielski - business english, Wydział Nauk Ekonomicznych - kierunek finanse i rachunkowość, Wydział Jazzu - kierunek jazz i muzyka estradowa, Wydział Nauk Medycznych: kierunek pielęgniarstwo, kierunek ratownictwo medyczne,
Zobacz nasz profil na FACEBOOK